بلاگ عصرکالا

فروشگاە اینترنتی عصرکالا

بلاگ عصرکالا

فروشگاە اینترنتی عصرکالا

تلویزیون 4K ال جی 49SK850V

تلویزیون 49sk850v از جدید ترین محصولات سال 2018 کمپانی ال جی است که از کیفیت بالای صدا و تصویر برخوردارست و داده ها را با کیفیتی بسیار زیبا به نمایش می گذارد. اندازه ی 49 اینچی تلویزیون ال جی 49sk850v ان را متناسب با سالن های متوسط ساخته است. با زاویه ی دید 178 درجه که این تلویزیون دارد از هر طرف می توان تصاویری زیبا و با کیفیت را مشاهده نمایید. ال جی همانند سایر تلویزیون های بالا رده اش در اسمارت تی وی 49sk850v نیز از کیفیت تصویر فورکی یا اولترا اچ دی استفاده نموده است. این کیفیت در صفحه نمایش 49sk850v رزولوشن بالایی معادل 2160×3840 پیکسل را به نمایش می گذارد که هر کدام از ان ها با نمایش رنگ خاصی در ارائه تصاویری بسیار زیبا نقش بالایی ایفا می نمایند. از مشکلاتی که تلویزیون های قبلی به همراه داشتند توان صوتی پایین ان ها بود که ال جی این بار در تولید تلویزیون هوشمند sk850v از بلندگوهای بسیار قدرتمند استفاده نموده که با وجود ان ها به هیچ دستگاه جداگانه برای افزایش صدا احتیاج نمی باشد. تلویزیون اسمارت 49sk850v دارای دو بلندگو 5.1 کاناله است که هر کدام صدایی معادل 20 وات را تولید می نمایند و با ارائه ی صدای 40 واتی هیجان دیدن تصاویر را به چندین برابر خواهد رساند. با پشتیبانی از فرمت های رایج صدا می توان انواع فایل صوتی را با کیفیت بالایی به پخش رساند. فناوری دالبی دیجیتال در این تلویزیون هوشمند وظیفه ی جداسازی صدا را بر عهده دارد و کمک می کند که صدایی فراگیر و همه جانبه ای به گوش برسد. با مدرن شدن خانه های امروزی یکی از مهمترین نکات خرید تلویزیون ظاهر ان است. تلویزیون هر روز پیشرفت بالایی به خود می بیند و در طرح و شکل های متفاوتی عرضه خواهد شد که نمای اتاق نشیمن را کلاسیک و مدرن جلوه می دهد. ال جی از ابتدای فعالیت خود به ظاهر محصولات اهمیت بالایی داده و معتقد است که به اندازه ی کیفیت ظاهر محصولات نیز اهمیت بالایی دارد. تمامی محصولات این کمپانی طراحی خاصی دارند و همواره زیبایی خود را به رخ می کشند. تلویزیون 49sk850v ال جی نیز از طراحی خاص خود برخوردارست و با داشتن لبه های فوق العاده باریک زیبایی خاصی را ایجاد می نماید. پایه ی زیبای وسط ان با قرار گیری روی میز تلویزیون جذابیت خاصی به ان می بخشد. در لبه ی پایینی لوگوی ال جی با درخشش بالایی به چشم می خورد که نشان از اعتبار و شکوه این برند کره ای ست. از امکانات تصویر طراحی شده در تلویزیون ال جی 49sk850v می توان قابلیت hdr را نام برد که تصاویر را از هم تفکیک می سازد و کمک خواهد کرد تا هر رنگ به صورت جداگانه نمایش داده شود و کیفیت تصویر به چندین برابر برسد. تلویزیون هوشمند ال جی 49sk850v همانند سایر مدل های بالا رده این کمپانی از قابلیت اتصال به دیوار برخوردارست که با اتصال تلویزیون هوشمند خود به دیوار می توانید نمایی زیباتر را ایجاد کنید.

لیست قیمت و خرید یخچال سامسونگ

یخچال وسیله ای پر کاربرد در اشپزخانه است که می توان ان را در انواع طرح و شکل رویت کرد و بنا به سلیقه ی خود مدل مناسبی را انتخاب نمود. این دستگاه محبوب بسیار لازم و ضروری می باشد و یک روز هم نبود ان غیر قابل تحمل است. از برندهای مشهور دنیای تکنولوژی شرکت سامسونگ می باشد که محصولات ان توانسته اند بیش از نیمی از بازار های جهان را به خود اختصاص دهند. شعار شرکت سامسونگ در تولید لوازم خانگی کیفیت بالاست که تمامی محصولات ان از نظر کیفیت مانندی ندارند. یخچال از تولیدات این کمپانی خاص کره است که در انواع مدل روانه ی بازار شده است. با نگاهی به فروشگاه اینترنتی عصر کالا می توانید از بهترین نوع یخچال های سامسونگ هم چون یخچال فریزر و ساید بای ساید دیدن کنید و در هنگام خرید انتخابی هوشمندانه داشته باشید. یخچال های سامسونگ ظاهری کاملا مدرن و کلاسیک به خود گرفته اند و با طراحی ویژه نگاه هر فرد خوش سلیقه را مجذوب خود مینمایند. یخچال ساید بای ساید و دو قلوی سامسونگ از امکانات فراوانی از جمله کمپرسور اینورتر ، هوم بار ، ابسردکن و یخساز بهره می گیرند که به تازگی سامسونگ در یخچال های ساید با ساید از صفحه نمایشی بزرگ نیز بهره برده که ظاهری شیک و مدرن را به وجود اورده است. امکانات متنوعی که در یخچال های سامسونگ طراحی شده اند ارزش خرید این دستگاه را بالا بردند و این امر موجب شده که طرفدار بالایی داشته باشند. از قابلیت های دیگر یخچال سامسونگ می توان به اندازه های متنوع ان ها اشاره کرد که با توجه به اعضای خانواده می توان ظرفیتی را تعیین کرد. مثلما هر چه اندازه یخچال و قابلیت های موجود در ان بالاتر باشد قیمت بیشتری نیز دارد. ولی به صورت معمول سامسونگ یخچال های خود را در قیمت خیلی مناسب تولید نموده تا هر فردی بتواند با توجه به بودجه ی خود مدلی مناسب را خریداری کند. نحوه ی نگهداری مواد غذایی نکته ای مهم در سلامتی انسان می باشد و در هنگام خرید یخچال باید دقت بالایی داشت. خوش بختانه سامسونگ با تولید یخچال هایی با کیفیت سلامتی مواد غذایی را تضمین کرده است و تمامی مدل های این کمپانی می توانند مواد غذایی را تا مدت زمان طولانی تازه و سالم نگهداری کنند. از ملاک های دیگر خرید یخچال توجه به ظاهر ان می باشد، زیرا که امروزه لوازم اشپزخانه تاثیر بالایی در مدرن بودن ان ایفا می کنند. سامسونگ تمامی محصولات خود از جمله یخچال را در کنار کیفیت بالا با ظاهر اراسته ای در انواع رنگ به تولید رسانده که با خرید هر یک از ان ها می توانید اشپزخانه ای مدرن و شیک را داشته باشید. برای اشنایی با مدل های تولیدی یخچال توسط برند سامسونگ و مشخصات و نقد و برسی هر یک از ان ها می توانید به فروشگاه اینترنتی عصر کالا مراجعه نمایید و شناخت بالاتری از محصولات این کمپانی کره ای داشته باشید.


شماره های تماس فروشگاه اینترنتی عصر کالا : 09187776680 - 09187775280

لیست قیمت و خرید یخچال ال جی

اگر برای خرید لوازم خانگی سری به بازار بزنید با یکی از برترین برند های جهانی یعنی ال جی مواجه خواهید شد. ما هر ساله شاهد ارائه محصولات متنوعی از جانب این کمپانی هستیم که هر کدام از ان ها دارای طرح و شکل های متفاوتی می باشند. محصولات ال جی معمولا تنوع بالایی دارند و در رده قیمت متنوع به تولید خواهند رسید که هر فردی می تواند با توجه به نیاز خود مدل مناسب را خریداری کند. در هر خانه ای حداقل یکی از محصولات این کمپانی خاص وجود دارد که زیبایی و کیفیت ان را به دنیا ثابت می کنند. از جمله محصولات کاربردی شرکت ال جی یخچال فریزر است که انواع مختلفی دارد و بسیته به قابلیت های طراحی شده هر یک قیمت متفاوتی دارند. از یخچال های تولیدی ال جی می توان به انواع یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، دو قلو و کوچک اشاره کرد. هر یک از این یخچال ها طراحی خاص خود را دارند و با فوت های متفاوت متناسب خانواده های کوچک ، متوسط و پر جمعیت خواهند بود. یخچال های ال جی ظاهری کاملا کلاسیک دارند و با تنوع رنگ مشکی ، سفید ، نقره ای و قرمز زیبایی هر مکانی را تضمین می کنند. ال جی امکانات به روز و مدرنی را در یخچال های خود گنجانده که با وجود ان ها مصرف انرژی به حداقل رسیده و مواد غذایی تا مدت زمان بالایی تازه و با طراوت نگهداری می شوند. از امکانات ویژه ای که ال جی در یخچال های میان رده و بالا رده خود قرار داده می توان قابلیت اینورتر ، درب تو درب ، سیستم خنک کننده چند گانه و سیستم نوفراست را نام برد. با ظرفیت متنوع یخچال های ال جی هم چون 25 ، 30 ، 36 و 40 فوت با توجه به جمعیت اعضای خانواده می توان انتخاب مناسبی را داشت و در قیمت خیلی مناسب بهترین مدل را خریداری نمود. اگر قصد خرید یخچال را دارید و هنوز برندی را انتخاب نکردید، پیشنهاد ما به شما برند ال جی است که محصولات ان از امکانات بالا و ظاهری زیبا نسبت به سایر برند ها برخورداراند و در عین حال قیمت پایین تری هم دارند. اگر سری به فروشگاه اینترنتی عصر کالا بزنید می توانید انواع مدل های تولیدی ال جی را مشاهده کنید و با خواندن نقد و برسی هر یک از ان ها با امکانات و مشخصات این مدل ها اشنایی یابید و در صورت تمایل مدل مورد نظر را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید.


شماره های تماس فروشگاه اینترنتی عصر کالا : 09187776680 - 09187775280


لیست قیمت و خرید کولر گازی گری

فروشگاه اینترنتی عصرکالا، در بخش سرمایشی-گرمایشی خود انواع لوازم سرمایشی مانند کولر گازی، پنکه و سایر لوازم خنک کننده را گنجانده است. در این بخش انواع کولر گازی در برندهای مختلف و ظرفیت های سرمایشی متنوع قرار دارند. از آنجایی که کولر گازی ها بر اساس طراحی در سه دسته ی پنجره ای، دیواری « اسپلیت » و ایستاده قرار می گیرند. در این بین کولر گازی های دیواری یا همان اسپلیت های دو تکه در لیست خوش فروش ترین کولر گازی ها قرار دارند و اکثراً برای مصارف خانگی به کار می روند. سازنده های مطرح و معتبری چون ال جی « lg »، سامسونگ « samsung »، گری « gree »، توشیبا «toshiba»، جنرال «general»، اجنرال «ogeneral»، پاناسونیک «panasonic»، بوش «bosch»، هیتاچی «hitachi» و ...در زمینه ی تولید و ساخت کولر های گازی دیواری، ایستاده و پنجره ای در حال فعالیت هستند و هر ساله تعداد زیادی کولرگازی با ظرفیت های مختلف سرمایشی از 9 هزار تا 36 هزار را تولید و روانه ی بازار می کنند. کولر های گازی با ظرفیت های سرمایشی متنوع برای مکان هایی با متراژ و مساحت مشخص کاربرد دارند، برای نمونه کولر گازی 12 هزار برای مساحت کمتر از 30 متر مربع، کولر گازی 18 هزار برای مساحت 30 تا 50 متر مربع، کولر گازی 24 هزار برای مساحت 50 تا 70 متر مربع، کولر گازی 30 هزار برای مساحت 70 تا 90 متر مربع و کولر گازی 36 هزار برای مساحت 90 تا 120 متر مربع در شرایط استاندارد به کار می رود. معمولاً کولر گازی های دیواری از ظرفیت سرمایشی 36 هزار بیشتر ندارند و کاربرانی ک قصد خرید کولر گازی برای مکان ها و سالن های بزرگتر را دارند، پیشنهاد می شود که کولر گازی ایستاده با ظرفیت سرمایشی 40 تا 60 هزار را بخرند. تمامی این محصولا با کیفیت بالا و پایداری بر سه شرط اصلی تضمین سلامت کالا، تضمین اصالت کالا و تضمین کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی عصرکالا به فروش می رسند. 

لیست قیمت و خرید کولر گازی جنرال

جنرال یکی از خوش فروش ترین کولر گازی های موجود در بازار است و طرفداران بسیار زیادی دارد. کولر گازی های جنرال با طراحی های مختلفی که دارند توانسته اند قشر زیادی از خریداران را به خود علاقه مند نمایند. قیمت خرید کولر گازی جنرال نسب به دیگر برندها بسیار مناسب تر است از این رو خریداران زیادی ترجیح می دهند که کولر گازی جنرال بخرند. فروشگاه اینترنتی عصرکالا، در بخش سرمایشی-گرمایشی خود انواع لوازم سرمایشی مانند کولر گازی، پنکه و سایر لوازم خنک کننده را گنجانده است. در این بخش انواع کولر گازی در برندهای مختلف و ظرفیت های سرمایشی متنوع قرار دارند. از آنجایی که کولر گازی ها بر اساس طراحی در سه دسته ی پنجره ای، دیواری « اسپلیت » و ایستاده قرار می گیرند. در این بین کولر گازی های دیواری یا همان اسپلیت های دو تکه در لیست خوش فروش ترین کولر گازی ها قرار دارند و اکثراً برای مصارف خانگی به کار می روند. سازنده های مطرح و معتبری چون ال جی « lg »، سامسونگ « samsung »، گری « gree »، توشیبا «toshiba»، جنرال «general»، اجنرال «ogeneral»، پاناسونیک «panasonic»، بوش «bosch»، هیتاچی «hitachi» و ...در زمینه ی تولید و ساخت کولر های گازی دیواری، ایستاده و پنجره ای در حال فعالیت هستند و هر ساله تعداد زیادی کولرگازی با ظرفیت های مختلف سرمایشی از 9 هزار تا 36 هزار را تولید و روانه ی بازار می کنند. کولر های گازی با ظرفیت های سرمایشی متنوع برای مکان هایی با متراژ و مساحت مشخص کاربرد دارند، برای نمونه کولر گازی 12 هزار برای مساحت کمتر از 30 متر مربع، کولر گازی 18 هزار برای مساحت 30 تا 50 متر مربع، کولر گازی 24 هزار برای مساحت 50 تا 70 متر مربع، کولر گازی 30 هزار برای مساحت 70 تا 90 متر مربع و کولر گازی 36 هزار برای مساحت 90 تا 120 متر مربع در شرایط استاندارد به کار می رود. معمولاً کولر گازی های دیواری از ظرفیت سرمایشی 36 هزار بیشتر ندارند و کاربرانی ک قصد خرید کولر گازی برای مکان ها و سالن های بزرگتر را دارند، پیشنهاد می شود که کولر گازی ایستاده با ظرفیت سرمایشی 40 تا 60 هزار را بخرند. تمامی این محصولا با کیفیت بالا و پایداری بر سه شرط اصلی تضمین سلامت کالا، تضمین اصالت کالا و تضمین کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی عصرکالا به فروش می رسند.