بلاگ عصرکالا

فروشگاە اینترنتی عصرکالا

بلاگ عصرکالا

فروشگاە اینترنتی عصرکالا

قهوه ساز فیلیپس HD7447

یکی از مرسوم ترین نوشیدنی ها در بین ایرانیان قهوه است. نوشیدن یک فنجان قهوه خوشمزه در فضای ارام بخش خانه همراه با خانواده سبب شده که دستگاه های قهوه ساز طرفدار زیادی پیدا نمایند. قهوه از نوشیدنی های بسیار خوشمزه است که درست کردن ان از طریق دستگاه های متنوعی هم چون اسپرسوساز و قهوه ساز در روش های مختلف انجام می شود. با ورود دستگاه قهوه ساز اماده کردن این نوشیدنی بسیار ساده است و هر فردی به راحتی در هر زمانی می تواند یک فنجان قهوه خوشمزه را اماده نمایید. برند های متنوعی در ساخت این دستگاه محبوب و پرطرفدار مشغول فعالیت هستند که از برترین ان ها می توان فیلیپس را نام برد. این کمپانی همواره محولات مرغوب و با کیفیت را به تولید می رساند که در کنار کیفیت بالایشان از طراحی زیبا و شیک برخوردارند. از مدل های با کیفیت و زیبای فیلیپس می توان قهوه ساز hd7447 را نام برد. قهوه ساز فیلیپس hd7447 از بدنه پلاستیکی همراه با قوری شیشه ای تشکیل شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد. از طریق این دستگاه می توان قهوه اسیاب شده را در طعم خوشمزه و لذیذی اماده کرد و همراه با عزیزانتان نوش جان نمایید. موتور قهوه ساز فیلیپس hd7447 که در پایین ان قرار گرفته با توان 920 وات در زمان خیلی کمی اماده کردن قهوه را به انجام می رساند و انرژی بسیار کمی را مصرف می نماید. قوری این دستگاه دارای درجه های متنوع است که از طریق ان می توان حجم قهوه را اندازه گرفت. قوری ظرفیتی معادل 1.2 لیتر را دارد و می تواند برای خانواده های پر جمعیت نیز مناسب باشد. در داخل قوری یک استوانه قرار دارد که به ارامی قهوه را به چرخش در می اورد و از ته نشین شدن ان جلوگیری می نماید ، به این ترتیب قهوه طعم خوشمزه ای پیدا می کند. طول کابل قهوه ساز فیلیپس hd7447 برابر 85 سانتی متر است ، از این رو بهتر است دستگاه را نزدیک پریز نگه داری نمایید.


آب میوه گیری فیلیپس HR1916

آبمیوه گیری فیلیپس مدل hr1916 یکی از آب میوه گیری های با کیفیت و بالارده ای سات که توسط برند معتبر و سرشناس هلندی فیلیپس philips تولید و روانه ی بازار شد است. آب میوه گیری hr1916 با توان 900 وات یکی از آبمیوه گیری های قدرتمند و بالارده ی موجود در بازار است. امکانات و ویژگی های خاص به همراه طراحی زیبا و مدرن باعث شده تا در هر آشپزخانه ای بتواند جا خوش کند و به دل هر کاربری بنشیند. مجهز بودن به سیستم ضد چکه و پایه های ضد لغزش و امکان تنظیم سرعت از دیگر ویژگی های ابمیوه گیری فیلیپس hr1916 است، که در نهایت ساده ترین کارآیی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است. آبمیوه گیری فیلیپس hr1916 دارای موتوری قدرتمند با توان 900 وات است و همچنین قابلیت تنظیم در دو سطح سرعت را دارد. کاربر می تواند یکی از حالت های سرعت موجود را انتخاب نماید. هر چه سرعت آبمیوه گیری کمتر باشد، آب میوه شفافا تر خواهد بود و هر چه سرعت بیشتر باشد آب میوه غلیظ تر و پر ملات تر گرفته می شود. حالت و قابلیت تنظیم سرعت باعث می شود تا آب میوه ای پر از فیبر و سرشار از زندگی را بنوشید؛ چرا که با تنظیم سرعت بر روی سرعت 2 می توانید آب میوه ای با 50% فیبر بیشتر تهیه نمایید. از دیگر ویژگی هایی که در آب میوه گیری hr1916 وجود دارد، قابلیت شستشوی خودکار تیغه ها ست. این سیستم با ریختن آب داخل آبمیوه گیری فعال می شود، یعنی کافی است مقداری آب داخل آب میوه گیری بریزید و  سپپ دستگاه آب میوه گیری را روشن نمایید تا آب شروع به چرخش کند و فیلتر و تیغه ها و پارچ تمیز گردد. با این قابلیت دیگر نیازی نیست که حتما تیغه ها را از آب میوه گیری بیرون بیاورید و آن را جدا کنید.گفتنی است که شستشوی خودکار آبمیوه گیری در مدت زمان 1 دقیقه صورت می گیرد.

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS HR1864

آبمیوه گیری فیلیپس مدل hr1864 یکی از آبمیوه گیری هایی است که توسط برند خوش نام و نام آشنای فیلیپس تولید شده است. این آبمیوه گیری تک کاره ی فیلیپس کیفیت ساخت بالایی دارد و می تواند سالهای سال در آشپزخانه ی شما برایتان آبمیوه ی خنک و گوارا مهیا سازد. موتوری که فیلیپس برای آب میوه گیری hr1864 در نظر گرفته است موتوری قدرتمند با توان 700 وات است که قادر به آب گیری انواع میوه ها سخت می باشد. با توجه به طراحی خاصی که این آبمیوه گیری دارد دهانه ی ورودی میوه بسیار عریضی دارد و این دهانه در بالای آبمیوه گیری و در بالای تیغه ها قرار گرفته است، طوری که با ورود میوه به داخل دهانه ی ابمیوه گیری، میوه ها به سمت تیغه های تیز و برنده ی دستگاه ابمیوه گیری می روند. دهانه ی ورودی میوه در این ابمیوه گیر برابر 7.5 سانتی متر است. زمانی که کار ابمیوه گیری به اتمام رسید با اتصال پارچ مخصوصی که به همراه آبمیوه گیری تک کاره فیلیپس hr1864 ارائه شده است می توان آب میوه را به سمت این پارچ هدایت نمود. همچنین مخزن تفاله گیر آبمیوه گیر نیز ظرفیتی برابر 1.2 لیتر دارد و زمانی که عصاره ی میوه از تفاله ی آن جدا شد، تفاله ی میوه به مخزن 1.2 لیتری فرستاده خواهد شد. جنس استیل ضد زنگ تیغه های آبمیوه گیری ، اب میوه ای خوش طعم را برای شمنا آماده می کند و با توجه به ضد زنگ بودن تیغه ها می توان از سلامت و کیفیت آب میوه مطمئن تر بود.

چای ساز فیلیپس HD7301

از مهمترین محصولات خانگی که امروزه در بازار زیاد به چشم می خورد و طرفدار زیادی دارد، چای ساز می باشد. این وسیله با طراحی ساده و شیکش از کارایی بسیار بالایی برخوردارست و با امکانات متنوع روانه ی بازار شده است. در داخل چای ساز یک المنت وجود دارد که وظیفه ی گرم کردن اب را بر عهده خواهد داشت و در زمان خیلی کمی اب را به چوش در می اورد. یکی از مزیت های چای ساز این است که به همراه خودیک ترموستات دارد و وظیفه ی گرم نگه داشتن اب را بر عهده خواهد داشت. فیلیپس نامی اشنا در دنیای لوازم خانگی است که محصولات ان از نظر کیفیت و طراحی همواره در اولویت قرار داده می شوند. چای ساز فیلیپس hd7301 از جمله چای ساز های موجود در بازار است که مقاومت بسیار بالا و طراحی زیبایی دارد. چای ساز فیلیپس hd7301 از یک کتری و قوری تشکیل شده است که قوری در بالای ان قرار داده می شود. به دلیل محبوبیت زیاد چای در بین ایرانیان معمولا از چای ساز بسیار زیاد استفاده می شود و زیاد جلوی دید قرار می گیرد. چای ساز فیلیپس hd7301 از طراحی بسیار زیبایی برخوردارست و با رنگ مشکی بر مدرن بودن اشپزخانه می افزاید. بدنه ی کتری از پلاستیک مرغوب می باشد و با حجم 1.9 لیتر به تولید رسیده است. جنس قوری نیز از شیشه با ظرفیت 0.9 لیتر می باشد. پایه ای که در طراحی چای ساز فیلیپس hd7301 به کار رفته است کاملا ضد لغزندگی است و از این رو می توان ان را بر روی هر سطحی از اشپزخانه قرار داد. برق دستگاه توسط پایه تامین می شود و می توان کتری را می توان بر روی پایه تا 360 درجه چرخاند.

جاروبرقی فیلیپس PHILIPS FC9190

جاروبرقی فیلیپس FC9190 یکی از دستگاه‌های با کیفیت و خوش قیمت فیلیپس است که توانسته با دارا بودن امکانات خاص و ویژگی های بالادره به یکی از خوش فروش ترین جاروبرقی های فیلیپس تبدیل شود. دستگاه جاروبرقی کیسه دار فیلیپس دارای بدنه ی مشکی رنگی است ابعاد جاروبرقی برابر 500 ×  310 ×  300 میلی متر و وزن آن معادل 5 کیلوگرم است که حمل و جابجایی آن را راحت تر کرده است. فیلیپس برای این جاروبرقی کیسه دار دو عدد دستگیره در نظر گرفته است،با این دو دستگیره به راحتی می توان جاروبرقی را با دست از این اتاق به آن اتاق برد. این جاروبرقی طوری طراحی شده است که چرخ های بزرگ آن به راحتی بر روی سطوح مختلف حرکت کنند و مانعی برای جارو کردن برای کاربر پیش نیاورند. لوله ی تلسکوپی استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع از دیگر ویژگی های جاروبرقی فیلیپس fc9190 است، این لوله ی تلسکوپی به راحتی تنظیم می شود و می توان ارتفاع آن را با قد کاربر هماهنگ کرد. گفتنی است که لوله ی خرطومی این جاروبرقی از جنس پلاستیک است و در محل اتصال خود به بدنه ی جاروبرقی قابلیت چرخش 360 درجه دارد و به این صورت به ارحتی می توان با جاروبرقی کار کرد و در فضای بیشتری مانور داد. بر روی بدنه ی مشکی رنگ جاروبرقی فیلیپس یک دکمه ی چرخشی گردان تعبیه شده است، با پیچاندن این دکمه ی چرخشی به راحتی می توان قدرت و سرعت جاروبرقی را تنظیم کرد. همچنین دو دکمه ی روشن و خاموش و دکمه ی جمع آوری سیم نیز بر روی بدنه ی جاروبرقی قرار دارند تا با فشار دادن آنها به راحتی عملیات مربوطه انجام شود.