بلاگ عصرکالا

فروشگاە اینترنتی عصرکالا

بلاگ عصرکالا

فروشگاە اینترنتی عصرکالا

تلویزیون سونی 75XE8596

تلویزیون سونی 75xe8596 دارای نمایشگری 75 اینچ است و از قابلیت اتصال به دیوار هم پشتیبانی می کند. که با استفاده از براکت و پایه ی نگهدارنده می توان تلویزیونی سونی را به دیوار وصل نمود و از فضای در دسترس نهایت استفاه را برد. کیفیت تصویری که سونی برای تلویزیون 75xe8596 در نظر گرفته است، فور کی 4k می باشد و این کیفیت تصویر در کنار انواع ویژگی ها و قابلیت ها تجربه ی لصری فوق العاده ای را به ارمغان خواهد آورد. 

قابلیت HDR به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد، این قابلیت در واقع از طیف رنگی گسترده تری پشتیبانی می کند و علاوه بر افزایش دادن نسبت کنتراست، میزان درخشندگی و میزان و شدت رنگ تصاویر را افزایش می دهد و کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. DOLBY AUDIO و DTS Digital Surround دو فرمت رایج صوتی هستند که باعث فشرده سازی صدا می شوند و حجم وسیعی از صدا را در دی و دی های فشرده جای می دهند و باعث ایجاد صدایی فراگیر و همه جانبه می گردند. اما متاسفانه این سیستم صوتی از امواج اف ام رادیو پشتیبانی نمی کند و به جز قدرت پایین صدا این تنها ایرادی است که می توان از سیستم صوتی تلویزیون سونی 75xe8596 گرفت.


 قیمت تلویزیون سونی 75xe8596 در فروشگاه اینترنتی پولوتک را می توانید در لیست قیمت تلویزیون سونی مشاهده نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران سایت تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.